lördag,

2009-01-03, 23:27:46 / Kategori: vardag

Hejsan..
Dan började med att det vibrerade under min kudde haha. Det var jennifer som ringde och va pigg osm en lärka.
Vi skulle tydligen till vällingby så var bara att hoppa in i duschen äta frukost sen springa ner till bussen.
I vällingby mötte vi erika, vi gick runt lite. Jennifer köpte en ipod jag en tjocktröja och erika en tröja från gina.
Tog bussen hem vid 3 och har bara suttit hemma sen dess.
Ikväll va det planerat med bio med hela ligan men får se hur det blir med det.
Nu ska jag upp och äta middag peace
Dagens snygging: Robin Bengtsson
Dagens vill ha: mat just nu utsvulten..
Dagens klädsel:  svarta strumpbyxor, lång grå tjocktröja från mq.
Dagens frisyr: toffs
Dagens köp: grå tjocktröja från Gina Tricot
Dagens roligaste: Träffa erika. länge sen
Dagens tråkigaste:
Dagens låt: Is it you I loved
Dagens saknad: För en gång skulle saknar jag ingen/inget
Dagens planer: Vby, till mormor, till backlura.


Inlägget segade var skrivet klockan 8 ;D
Har vart hemma hela kvällen skönt för är så galet trött. Jessica ville att vi skulle till nån i källvesta och kolla film men vi orkade inte så träffade inte jennifer heller. jaja ska väl kolla på nån film nu.
Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?