Jeudi. Gratis är bäst

2009-01-21, 22:01:38 / Kategori: vardag
Hey! Måste egentligen plugga in franska glosor men först ett litet inlägg.
Dan har gått ganska snabbt, bara 4 lektioner typ därav en var slöjd så det gjorde min dag, fortsatte på min jeansshorts som jag hoppas kommer bli riktigt bra!
Efter skolan gick jag och jennifer to my place och åt lite, och packade ihop träningsgrejer.
Åkte upp till vby och mötte min låtsaspappa, han hjälpte mig byta tröjan på topshop som ja egentligen inte fick byta, fick iaf 2 tröjor ist. Ett långt linne med trycket "All or nothing", en beige cardigan med stora armar as fin! och en ljusbeige vanlig topp. Iaf super nöjd med det.
Gick in på jc också, skulle tydligen få ett par jeans. Men slutade med att jag fick två par. 
Ett par mörkblå replay med dragkedja längs ner vid ankeln, och ett par jätteljusblå.
Super nöjd med det med för var i stort behov av jeans! Det bästa var att jag inte behövde betal ett öre (a)
Anyway, efter lite shopping gick vi köpte lite vatten och vårt knark (nötkräm) sen var det spinning och core. 
Dock bara en timme och instruktören var inte så skillad.. Men var iaf lite träning idag med.
Åkte hem till ett tomt hus, duschade åt lite middag , och sötaste killen kom och sålde tulpaner fast det ska jag inte ta upp.
Imorn börjar jag åtta...... ingen lust alls, fast det som räddar min morgon är att första lektionen är no!
Vilket betyder att vi ska ha adnan, hehe det är en as snygg vikarie som jag och jennifer helt enkelt blivit lite kär i..
Lite synd att han är vår lärare och är 25 bara!  Men alltid kul med lite ögongodis ;)
Ne måste plugga nu. Puss!


1 DAG KVAR TILLS CHRIIIIS BROOOOWN!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?