Jag har inte glömt!

2009-01-28, 21:29:02 / Kategori: vardag

Ojoj, jag känner mig inte så duktig. Inte skrivit eller ens vart inne på datan på fem dar.
Iaf har inte hänt så mkt, jennifer sov här i lördags, och sen har det vart ny vecka som varit som vanligt.. hah låter kul va? ;)

Idag har jag iaf gått i skolan från 09.10-14.30. ganska nice dag jämfört med vårat schema över andra dagar.
Drog hem och chillade ett tag innan jag erika och jennifer och jossan åkte upp och solade och sedan tränade.
Skulle egentligen på bio ikväll med min syster och se"benjamin button" men hon drog sig ur i sista sekund hon var tydligen sjuk.. Hade ändå ingen ork att gå på bio ikväll, så har tagit ett långt varmt bad och nu precis kollat klart på topmodel.

Måste sorligt nog plugga nu, ska skriva en kärleksdikt på franska.. Har ni tur lägger jag inte den sen ;) hihi
Kram!
Åh, idag spelar oasis, skulle göra vad som helst för att befinna mig dära nu!!


haha mitt seriösa jag


jessica

va söööt sara :D



2009-01-29, 22:14:19 URL: http://jesssicca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?