Jag älskar rea,

2009-01-02, 12:20:43 / Kategori: vardag
Hey :D gissa när jag blev väckt imorse? 8! :O jag vet helt galet. min låtsaspappa ringde och va as pigg
- GODMORGON! jag kna hämat dig, mq rear ut alla varor till halva priset.
jag hann inte uppfatta ett piss typ. men väckt var jag iaf. så jag gjorde iordning mig och vid 9 var jag och mamma uppe i vby.
och de är sjukt mk rea nu så passa på säger jag bara! jag gjorde riktiga fynd. Ett par svarta chinos, ordinarie pris 500, fick dom för 250. En kofta från 365 sunshine ordinarie 400, fick för 200. Och en t-shirt från Rules by mary, har kostat 300 köpte för 150 kr! Allstå bara 600 kr. Köpte också lite knees och hårspännen. 
Tog en fika med mamma för att vakna till sen nu kom jag nyss hem.

Men ska upp igen vid 3 och möta min syrra. Ska köpa lite smink från Make up store där jag fick presentkort.
Sen vill hon se Robin, Alice och Kevin som kommer dig klockan 4. Hehe jag har iofs inget imot att se lite på Robin ;) gr.
Sen ska vi hem till min mormor och kolla på mamma mia och äta middag, senare ska jag hem till ahlberg.
Måste ju gratta lilla Rufuz som fyller hela 16 år idag, Grattis bror :)<3

Nu ska jag vila lite, är inte bra för min kropp att gå upp sådära tidigt ;D Puss


Skolavslutningen 08 :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?