min man

2009-01-03, 01:45:31 / Kategori: vardag

Tjaa.. Vid 3 tog jag bussen upp till vällingby och mötte andreas och emelie. Vi gick till make up store och jag köpte ett rouge. ganska mörkt för vill ha de nu när det är vinter och man e blek.
vi mötte upp min mormor och gick till gallerix och köpte en as stor ram som vi skulle ha till min morbrors present hehe.

Alice Robin och Kevin uppträdde i Kfem så jag ville dit och se dom, men blev övertalad att vi skulle åka.
så vi åkte hem till min mormor och käka middag och gjorde ett collage av massa gamla foton till min morbror som sagt fyller han år alltså.
Ångrade så fort jag kom hem att vi inte gick till Kfem!!
 MIn låtsaspappa som e platschef i Kfem och vällingby hade stått "livvakt" när dom uppträdde.
Han hade fixat var dom skulle vara och så, så han hade stått och snackat med dom!
Robin hade fått massor av blommor och shit av massa småtjejer, han hade inte velat ha typ några,
så när han snackat med min låtsaspappa hade han (LÄS)
 fått ett par av blommorna som han skulle ge till mig sa robin!
AAA jag dör, fatta min chock när han berättade det och gav mig värsta buketten som var Robins!!
asso jag brukar inte tycka om masas överskattade "idolgrabs" men killen e ju grymt snygg och vem skulle inte bli glad att få blommor "av" han.
Okej nu överdriver jag lite, han gav mig ju inte dom tekniskt sätt men ändå!
Jaja ska inte tråka ut er med det här. men blev så jävla glad.
Anyway, när jag satt blommorna i vatten och lungat ner mig haha så packade mina grejer och mamma körde mig till pappa. Drog till ahlbergs place, där Kevin, Sebbe och såklart jennifer och ruffan var.
Vi drog över till Nicklas där johan oxå var. Efter ett tag kom oxå dicken.
Vi tjillade där hela kvällen bara. Va hemma vid halv ett, och nu sitter jag hära.. 
Ska smsa lite sen sova tror jag. puss på er hörni.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?