Fuck all those kisses

2009-01-15, 20:27:29 / Kategori: vardag
åh, ingen på denna jord kan förstå hur lättad jag är nu. Har precis skrivit klart min kemiredovisning om bränslen.
Var ap tråkigt, men eftersom jag inte hade något val så känns det bra att vara färdig nu. 
Så nu väntar bara ett mvg, hehe dream on..
Nej men efter många timmars plugg så ska jag göra något kul.. Va det nu blir, orkar inte träffa någon..
Jag tror jag tar ett varmt bad sen sätter på en bra film, skit kul va ;) grymt mysigt iaf för fryser som en isbit..







See I dont know why I liked you so much
I gave you all of my trust
I told you I loved you now thats all down the drain
You put me through pain I wanna let u know how I feel

Fuck what I said it dont mean shit now
Fuck the presents might as well throw them out
Fuck all those kisses they didn't mean jack
Fuck you I dont want you back


















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?