Fredagkväll

2009-01-17, 00:05:58 / Kategori: vardag
Hejsan, är så trött så att jag knappt kan hålla ögonen öppna...
Har iaf vart en händelserik och jävligt omständig eftermiddag..
Började med att jag och jennifer efter skolan helt lungt gick hem till min mamma och jag packade ihop lite saker jag skulle ha med mig till pappa.
VI tog en promenad upp till min pappa och när vi gick igenom åkermyntan gick det skönaste och konstigaste tanten framför oss haha va så jävla kul.
Tanten hoppar över mönstrena på golvet i åkis (är typ rutigt)
(Jag) - Åh kolla hon har också tvångstankar att hon måste gå jämnt över golvet precis som jag!!
(Jennifer) - Jo det är ju rätt många som har såna tvångstankar.
Tanten fortsätter gå framför oss hela vägen ut från åkis, när vi kommer till en bom precis utanför utgången
(jag och jennifer går fotrfarande och snackar om henne) slänger hon först ena benet över bommen sen det andra.
såg så jävla sjukt ut, jag blir helt chockad
(Jag)- äh... okej... lite för mycket tvångstankar för den tanten..
(Jennifer)- Farmor är galen!
låter säkert dötråkigt nu men för stunden var det nog dagens roligaste händelse så jävla klockrent
hur som helst kommer jag på att jag både glömt min mobil och att jag inte hade några nycklar..
Vi chansar på att det är någon hemma hos mig men ångrar det senare när vi står utelåsta och inte fick tag på nån..
Tillslut fick vi tag på min pappa och han sa att jag skulle ställa min väska utanför och att vi kunde gå hem till jennifer  för min bror tydligen var påväg hem. NOT
Halvägs till jennifer ringer mamma och säger att hon är i stan med tobbe, och jag lättirreterad som jag är blir jevligt sur eftersom min ipod och massa annat ligger och fryser ihjäl i väskan..
Så vi står i gulsippan vid fåren och vet inte vad vi ska ta oss till. Lat som jag också är orkar jag inte gå tillbaka och där inträffar dagens näst roligaste sak!
- (Mamma) Men gå hem och hämta väskan då och ta med den till jennifer då!
- (Jag) Nej! Alla är så omständiga, Och förresten är vi hos jennifer nu!
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, ett får timar in precis i rätt sekund.
- (Mamma som hört fåret) är ni hos jennifer....?
- (Jag) Ja mamma det var ett får!
Och både jag och jennifer bryter ut i skratt.
Problemet löste sig iaf och vi gick hem till jennifer och min väska kom in i värmen..
Gick hem vid 6 och då hade min kära bror lagat middag åt mig, kekade och vid halv 8 gick jag till jossan där det var livat.
Resten av kvällen spenderades med pokerkväll och let's dance tillsammans med
Jennifer, Marie, Kevin, Jocke, Jossan, Jessica, Sebbe, Charlie och Fanny. Riktigt mys.
Haha blev as långt inlägg för att vara jag nu. Men ska nog lägga mig och kolla tv och antagligen somna för är helt slut...
Puss Kram och Godnatt, PS Har fortfarande inte hämtat mobilen därför kan man inte nå mig (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?