Back in business...

2009-01-07, 20:02:35 / Kategori: vardag
Tjuz.. Skrev inte om gårdagen , jag var iaf i sumpan hos saga.
Vi gjorde inget speciellt, men kul och träffa henne iaf för det blir inte så ofta längre :/
Idag vaknade jag av sms ifrån Jerkie. Jennifer droppade in nån timme senare.
Strax efter kom då Jerkie och vi drog till gulan och åt mat. Hehee.
Satt där säkert en timme eller något, hade mkt och prata om..
Gick tillbaka till mig och kollade på one tree hill.
Hinner inte skriva så mkt för Top model 11 börjar om 5 minuter! får inte missa ;)
Senare tror jag att jag ska ta ett varmt och mysigt bad, sen måste jag lägga mig "tidigt" (kommer att gå bra)
eftersom vi börjar skolan imorn. Har funderat på att ta självmord så hilma otaggad är jag på skolan..... -.-
Nejdå ska inte begå självmord, men känns förhimla trist att börja nu. 3 veckor till med lov skulle sitta fint!
Måste springa till tvn nu, Puss

Har redan en favorit, Hanna längst ner i vänster



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?