Alla ni som gillar skolan klappar nu..(ingen klappar?)

2009-01-08, 18:21:41 / Kategori: Dagens Heting

Hejsan
Just sagt hejdå till jennifer, hon föjlde med mig hem efter skolan idag och vi har kollat på one tree hill..
Första skoldan idag också , och jag måste säga att jag tkr det är lite orättvist!
Brukar man inte bara ha uppropp efter lov? Eller?
Jag menar , första dagen på 3 veckor och dom förväntar sig att vi ska jobba häcken av oss.
Fick ett arbete i No om bränsle som ska vara inlämnat om en vecka.. Och massa annat skit.
Jag orkar inte säger jag bara... Blev skoltrött så fort jag såg byggnaden imorse....
Men är väl bara att acceptera läget i guess.
Något som därimot va bra är att äntligen har dom skaffat singstar till fritiden som vi tjatade om mkt förra terminen,
så nu finns det något kul att underhålla sig med på våra 5 minutersraster, och vi har invigit det grymt mkt ida ;)
Nu ska jag ringa och se var min familj håller hus, lite tomt här. Puss

Dagens snygging:
Chase Adams i one tree hill, vet inte vad han heter i verkligheten?
Dagens klädsel:  Jeans från Cheapmonday, top från FilippaK, Stövlar Nilsson
Dagens frisyr: toffs
Dagens köp: Nada
Dagens roligaste: Måste nog vara min och jennifers samtal i mitt kök, håll käft om det jenniiifeeeer!!
Dagens tråkigaste: Skolan
Dagens låt: With me- Sum41
Dagens saknad: Nobody knows


Saras girl

HAHA, jag lover älskling, det stannar mellan oss ;)<3



2009-01-08, 20:15:56

Anonym

Åh han är så jävlaa söt, snygg och underbaaaar! :)



2009-01-08, 22:06:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?