A girl like me should never fall so easily, lay all youre love on me

2009-01-05, 23:02:50 / Kategori: Dagens Heting

HeHe som några kanske vet är jag och jennifer besatta av mamma mia och alla abba låtar.
Har precis kollat på den för kanske 10 gången.
Emelie hade aldrig sett den så vi presenterade den för henne, va nere på Lidl och köpte godis.
Skönt med en myskväll särskilt nu när man inte ser emelie på 2 veckor :o
Lyckosten åker till Thailand imooorn.. åh orättvis värld :P hehe ..
Hursomhelst drog hon för ett tag sen, skulle väl hem och packa eller något. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Chilla för mig själv, 20 över 12 börjar iaf weeds så får väl se på det ;D

Dagens snygging:
Dominiq Copper i mamma mia
Dagens vill ha: sällskap
Dagens klädsel:  just nu, Ucla  mysbyxor och grå hoodie.
Dagens frisyr: just nu toffs
Dagens köp: mat på knallen
Dagens roligaste: E+J
Dagens tråkigaste: Skolan börjar om 2 dar,,,,
Dagens låt: Lay all youre love on me
Dagens saknad: Hemligt..
Dagens planer: Dan rullar iväg, TV

Nu ska jag försöka få ordning på designen...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?