1 Januari 2009!

2009-01-01, 15:38:37 / Kategori: vardag

Gott nytt år allihopa, ganska sjukt att det är ett helt nytt år nu :D
Igår åt jag först nyårsmiddag hemma med the family. Vid kvart i 9 mötte jag lisa vid bussen och vi åkte till backlura.
gick och mötte jennifer, träffade helena en snabbis medan vi väntade på emelie. mötte några killar och blev ganska många som gick hem till jonte. va där nästan hela kvällen. vid halv 12 gick vi ut och träffade jocke, niklas kevin charlie och massor med andra. sköt raketer och alla gav varandra nyårspussar och sen va det nytt år! :)
åkte hem vid halv 1-1 och umgicks lite med familjen också.. somnade framimot 3 men blev väckt halv sex av en viss person som ringde...... jävligt irrreterande.

Imorse vaknade jag av sms vid halv 2.. helt jävla slut av nån anledning, har iaf bara suttit och kollat på vänner maraton som håller på hela dan på 5an.
nu kom min kära mor hem och har köpt pizza och hyrt film.. hörs senare pusspuss hoppas alla hade ett bra nyår :)<3
ska lägga in bilder senare från kvällen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?