I'm trying to let you know, that im better off on my own

2009-02-17, 19:28:42 / Kategori: vardag
Hejsan.. Har inte varit på topphumör det senaste dagarna därför har det vart ganska tråkiga inlägg. mybad..

Jag har iallafall haft en lång dag i skolan idag, halv 9 till halv 4. Åkte upp till vällingby med Jennifer och Erika.
Köpte mina underbara skor! Så glad. Blev dom bruna, fast får nog vänta ett tag innan dom hamnar på fötterna...
Erika köpte också lite saker, och sen var det planerat att vi skulle träna men tiden rann iväg så vi hann inte..
Jag har inte tränat sen.... LÄNGE haha skäms över mig själv. Får skylla på att jag vart sjuk, för det har jag ju faktiskt.
Men imorn blir det träning iaf! Är rätt sugen på att köra tre pass, får kolla vad det finns.
Jag har so prov på torsdag, ett rätt så stort, Sveriges statskick, kommuner osv... Tråkigt..
Så måste sätta mig och plugga strax.

Kan inte vänta tills nästa vecka då det är sportlov, ska bli så grymt jävla skönt att vila ut sig..
Och vet ni vad jag räknade ut idag? De är eeendast 5 veckor kvar till Kläppen nu !! Helt galet vad fort tiden går
Längtar ihjäl mig.
Nej nu skriker so boken att jag ska sticka ner näsan och läsa 100 sidor. sen svara på 80 frågor..
PussKram






 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?