Uppe på benen igen..

2009-02-11, 08:33:05 / Kategori: vardag
Godmorgon, är ovanligt pigg för att vara mig.
Vaknade för en halvtimme sen och jag är nästan helt klar, kanske för att jag legat hemma 2 dar + hela helgen..
Idag ska jag iaf till skolan, men har bara 4 lektioner och idrott ska jag inte vara med på, känns inte som bästa idén eftersom jag varit sjuk.. Så det blir ingen träning ikväll heller för min del.
Rullar väl upp till skolan om en halvtimme eller något  sånt, lite små saker att fixa först. Ha en bra dag! ♥


Kom ju på igår att det är alla hjärtans dag på lördag ! Jag och Jennifer drabbades av panik, vi har varken några gulliga pojkvänner att mysa med eller några andra snyggingar att umgås med.... Hah.
Får hoppas på att en prins dyker upp, in my dreams.....

okänd beundrare

jag skulle inte banga på en mysig liten dejt med dig snygging...



2009-02-12, 19:07:04

sara

?



2009-02-13, 09:02:45 URL: http://sarajohanssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?