Torsdag

2009-02-19, 20:40:57 / Kategori: vardag


Hejsan, jag är helt slut just nu.. Tränat step up, core och spinning med jossan jennifer och jessica..
Riktigt skönt att vara igång igen efter typ 2 veckors uppehåll men herre min gud,
sista halvtimmen av spinningen höll jag på att dö.
Men känns bättre nu efter en lång dusch och mkt käk :)
Annars idag har jag haft mitt so prov, och det gick som på räls kan jag ju säga.
Iofs var jag väl föreberedd men det var inte så grymt svåra frågor heller.
Fick g på mitt satans franska prov iaf, haha jag vet, men ett g i franska är mitt mål,
och att få högre betyg i franska för mig är som att gå på vatten. Omöjligt

Men imorn är det en kort dag, och sen är vi lediga en hel vecka!!
Pappa ska till dalarna men kan inte följa med eftersom jag inte får missa att fira emelie som fyllt 15 på lördag.
Men ska inte göra något speciellt på lovet annars, sova, sova, sova ,träna och drar till sumpan och träffa Saga.
Vad ska alla andra hitta på på lovet?
Nu blir det strax Criminal Minds och mitt kärlekste.. :)

  



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?