Torsdaag

2009-02-05, 16:11:39 / Kategori: vardag
HejHej :)
Sitter hemma hos emelie, har precis käkat och kollar ny på "made"
Hade kamratstödjarmöte över matten, så kunde dra lite tidigare..

Emelie ska sova hos mig inatt för imorn måste vi upp typ 5!
Vi ska till Romme,ska bli as kul!!
Har inte åkt skidor sen kläppen i april, så hoppas  det inte gått för långt tid och jag ramlar och dör eller något. hah :)
Något som är synd är att jag vaknade imorse och har as ont i halsen, så jävla typiskt.... Men är betydligt bättre nu så jag tror att jag klarar av morgondagen:)
Bussen går iaf från skolan 06.30 och eftersom jag bor 5 minuter från skolan så sparar vi lite tid om vi sover hos mig ;)
Skriver nog ett inlägg till ikväll, men nu ska jag kolla på made. PussPuss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?