Söndag..

2009-02-08, 16:40:18 / Kategori: vardag
Hej alla.
Jag är fortfarande sjuk vilket inte är så kul. Pappa var och hämta mer bricanyl, kan knappt andas hära..
Jag har ju allvarlig astma så när jag blir sjuk så får jag så svårt att andas.. Jag sitter och knarkar spray just nu.
Anyway, Saga kom igår vid 4. Va i vby en snabbis, sen drog vi till min padre. Gjorde inte så mkt, va nere på preem och hyrde "Barnhemmet"
Den som går på bio nu, den är hur bra som helst enligt mig.. Föredrar inte skräckfilmer egentligen, men om jag ska se läskiga filmer ska det vara såna som den är, inte alls blodig och brutal utan den var en sån film som man rycker till av.
As bra iaf, se den  ! :) Såg den faktiskt imorse igen med min bror.

Idag har jag inte gjort någonting alls, sovit och spelat guitar hero..
Blir hemma imorn från skolan ifall.
Ska nog ta och ringa Jennifer nu, Puss och Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?