S to the portlov

2009-02-20, 23:27:26 / Kategori: vardag

Godkväll, jag håller helt seriöst på att somna här. Försökte kolla  på "när lamnen tystnar" men jag är för lättskrämd för att ligga helt ensam och kolla på den..
Min kväll har bestått av jennifer och godis. Älskar såna kvällar, bara ligga och chilla gaalet.. Haha

Efter skolan drog emelie jennifer jag till vby, emelie köpte ett par jätte fina tygskor och vi käkade lite mellis på mcidonki med våra kära klasskamrater joel och charlie.
När emelie dragit skulle vi leta upp present till henne, tog ett tag men hittade tillslut något bra.
 Som jag vet att hon vill ha, råkade försäga mig lite... Ganska likt mig :)
Sen har vi bara vart hos mig hela kvällen, eller sprang ner till lidl i sista sekunden innan dom stängde också.
Imorn ska jag träna, sen direkt hem till emelie på tjejmiddag.
Nej nu blir det nog sängen för min del , haha tjugo över 11 och trött som om jag sprungit till kina..
Jaja, Puss och godnatt!

Min ögonsten




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?