Mysig dag

2009-02-06, 21:03:01 / Kategori: vardag
Hejsan Hoppsan. Sitter just nu och pratar med saga i telen.
Kom hem från Romme för typ 2 timmar sen och skulle egentligen ut nu fast jag är genom försyld... så illa :(

Dagen har iaf varit underbart kul!! Emelie sov ju hos mig och vi hade satt klockan på 5 -.-
Ca kvart över var vi vakna och vid tio över 6 skjutsade tobbe oss till skolan där 6 bussar väntade, efter lite krångel hittade vi iaf våran buss och våran mentorsgrupp spenderade resan dit och hem med nån sjua, 8e och 9a och 9d.
Tog ca 2 timmar och en kvart dit, men gick ganska snabbt.
Vi åkte skidor och hade sjukt kul, åt lunch på toppstugan och garvade åt emelie's otroligt klantiga vurpor i liften och backarna..
Har en film på en vurpa som ni kan se i mitt album på facebook :P
Men dagen var lyckad men fick mig längta dubbelt så mkt till kläppen!
Vi åkte iaf ifrån Romme vid 16.00 och var hemma runt 19.00.
Hemresan var mkt jobbigare, fick inte sova ifred och alla flippade ur och kastade godis och flaskor i hela bussen. Menmen.. Bilder ska jag lägga in också men tror jag gör det lite senare för sak ta några ifrån Therese också :)
Nu måste jag gå och dämpa min huvudvärk och göra lite te.... usch trösta mig nån... :(
Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?