Min bästa vän....

2009-02-21, 12:15:59 / Kategori: vardag
... är min säng.. haha nej men tänk hur mycket tid av sitt liv man spenderar i sin säng och hur mycket man (eller iaf jag) uppskattar den och att sova.
Det är väl typ en tredjedel av sitt liv som man ligger och bara sover? Klart som fan man måste gilla det då :)
Haha men nog om det.
Jag vaknade väl för en timme sedan, var inte sugen på nån frukost men jag har precis gjort en smoothie, blev as god.
Hallon blåbär och massa annat, as gott.
Hade planer på att träna idag men finns inget pass vid den tiden som passar mig..
Blir så himla rastlös när jag inte tränar, så jag får satsa på imorn. Kanske får med mig jempis då också.
Men nu ska jag slå in Emelie's paket Kram!


Ni ser ju själv, jag gillar att sova...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?