Merasa Kesepian..

2009-02-24, 21:08:32 / Kategori: vardag
.. Ni kan ju försöka klura ut den där rubriken!

Jag håller just nu på att packa lite inför imorn , inte så mkt att packa i och för sig. Mest massa varma myskläder!

Juste, jag kom på en sak.. Ute i gnesta där Saga har sitt landställe har det skett ett antal mord för några år sen,
kommer ni ihåg när det gång på gång stod i tidningarna om mord utanför stockholm?
Att det var flera lantisar som hittade lik här och var.
Jo ett av dom upphittade liken hittades faktist av Klara, som är Sagas syster.
Hon och hennes kompis var ute och red en bit utanför deras område,
när dom hittade en svart soppsäck med ett styckat lik i.. Det är faktistk sant.
Bara det att jag har glömt bort det med tiden, men nu när jag stod och packade kom jag på det.
Och ja jag blev lite smått rädd eftersom vi ska vara där ute själva. Kanske kommer en styckmördare mitt i natten och hugger av mig armarna. Troligt va, haha jag är en jävla mes. Men lite uppskrämd blev jag nu..
Nej nu måste jag packa klart, KRAM



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?