Lördag.

2009-02-07, 13:11:31 / Kategori: vardag
Godmorgon..
Har inte sovit en blund inatt typ, kan inte ens räkna alla gånger jag sprungit och hämta mera papper och hur många alvedoner jag tagit .. Inte kul!
Har iaf legat och kollat på High school musical hela morgonen, och precis ätit frukost fast jag inte kände någon smak..

Vet inte alls var min dag ska ta vägen, hade planer att åka till sumpan men känns inte som en bra idé med tanke på hur jag mår liksom
Jag som ville ha kul i helgen, så ska det sluta såhär. uschusch.
Men jag ska iaf sova hos min pappa inatt,
men lutar åt att ligga hemma och kolla på melodifestivalen, för visst va det ikväll typ? :P
Jaja, ska lägga mig och dö och ringa saga.
Ha en bra dag. Puss



ja... vi är ganska normal



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?