Lite kul

2009-02-19, 21:41:03 / Kategori: Texter och annat

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Sara"

Hur svarar du i mobiltelefonen?
"Sara"

Ringer det mycket till dig?
Ja

Ringer du mycket?
Nej smsar hellre

Vem ringde du senast?
Baloo

Hur mycket pengar har du?
Typ 50 spänn på kontot just nu haha jag vet jag är inte särskilt ekonomisk men imorn kommer barnbidraget iaf!

Senast kramat och när?
Kommer inte ihåg..

Antal timmar sömn inatt?
typ 8

Sov du ensam?
Ja

Vem sov du hos senast?
Emelie

Vem sov hos dig senast?
Emelie

Vem vet mest om dig? 
Jennifer

Vem vet du mest om?
Jennifer

Vad ser du fram emot?

Kläppen!

Vad vill du ha just nu?
Fet plånbok så jag kan köpa nya kläder!

Vem längtar du mest efter?
Vet inte

Vem vill du helst slippa?
Inga namn

Vem stör du dig på?
******

Vem vill du sova bredvid inatt?
Nån mysig kille.. Men det lär inte inträffa så får väl säga mina kuddar

Vilken buss åker du oftast?
541 , 119

Vilken årstid är det nu?
Vinter

Anser du dig själv snygg?
Gör du?

Har du varit kär?
Ja

Är du kär nu?
Nej

Är du en bra partner?
Ja om den jag är i förhållande med är en bra pojkvän, är jag en bra flickvän. Annars är det svårt

Har någon varit otrogen mot dig?
Inte vad jag vet...

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Inte vad jag vet .. haha

Har du varit otrogen?
Ja

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? 
uppraggad

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Ja

Vad åt du senast?

Middag 

Är du polare med grannarna?
Dennis & Dogge som bor ett hus ifrån

Har du varit på ett party?
partyparty!

Har du varit utomlands?
Ja

Var är dina syskon just nu?
Min bror hos min padre, Min syster hemma hos sig i sin lägenhet i hbygård

Vilken tid gick du upp imorse?
06.30

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Faktist vaknade jag prick halv 2 slog på tvn men somna efter ett tag..

Vad är det första du gör på morgonen?
Trycker på snooze, sen ta en lång skön dusch

Vad ska du göra efter det här?
Tv och te




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?