I don't like

2009-02-02, 20:04:36 / Kategori: vardag
... Måndagar.
Är alltid helt slut och sen är det en evighet till nästa helg! Inte kul.

Har iaf just lagat middag, tomt hus vet faktiskt inte alls var familjen är.
Drog upp till vby med Emelie och Jennifer efter skolan.
Köpte ett diadem från glitter och strumbyxor från åhlens behövdes verkligen.
Tränade en timme och en kvart också, det var därimot riktigt skönt.

Igår var jag och käkade på Parma i sumpan med Tobbe Saga och mamma,
och bror fick köpa sin första öl ute, haha skrattade åt hans min när han stolt tog upp legget!
Vid 7 åkte jag till jennifer och vid kvart i 9 va vi i vby och såg "I taket lyser stjärnorna" den var så grymt bra.. nästan bättre än boken. Se den säger jag bara!!
Men nu ska jag rensa alla mina foton och sen plugga matte, läxförhör imorn! Puss


så vill jag ha min måndag haha :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?