Hemma

2009-02-23, 22:13:10 / Kategori: vardag

Hej igen, lite snabbt inlägg sist men whatever.

Har precis snackat klart med saga om onsdag, tog ett tag innan vi hittade alla tåg och bussar, men nu är det utrett iaf.
Åker på onsdagmorgon till sundbyberg och så ska jag möta saga,  vi ska handla lite mat och så sen åker jag saga och fajsail(sagas hund) ut till gnesta, tar en och en halv timme ungefär.
Ni som inte vet, så är det sagas jätte mysiga landställe, som ligger utanför stockholm.
På torsdag kväll kommer sagas padre ut och på fredag min padre.
Kommer bli jätte mysigt, skönt att komma ifrån Stockholm lite också.

Skulle egentligen ut och träffa jennifer, emelie och helena men jag orkade verkligen inte..
Sen fick jag något skit i mitt ansikte också så blev helt röd förut som liksom svullnader, så vi ska försöka hinna med vårdcentralen imorn för att kolla upp det.. Alltid ska jag drabbas av massa konstiga grejor.. :p
Nu ska jag nog lägga mig där , vill kolla på en bra film,Går det något bra på tv ikväll? 
Blev helt tyst i hela huset nu för alla gick och la sig. Så var man ensam igen! Jaja, Puss och Kram

Söta tjocka silver!


Caroline

vilken super söt katt! är det en brittisk blå? jag hade en för några år sedan



2009-02-25, 12:05:27 URL: http://humlerum.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?