Det bästa med vintern

2009-02-05, 18:48:51 / Kategori: vardag
Heej igen !
Ska strax ner till åkis och möta emelie, vi ska köpa lite godis och annat vi ska ha med oss på bussresan till romme imorn (:
Jag har ju aldrig varit just där, men nån annan som vart det? Verkar ju riktigt mysigt iaf.. :)

Kom på att jag antagligen inte kommer kunna skriva något imorn för vi kommer vara hemma vid 7 tiden,
och då ska vi hem till Ogge och basta och mysa, vilket ska bli himla nice.
Jag kommer ha kameran laddat så ni får se bilder sen,
Ha en bra kväll och en bra fredag, det kommer jag defenetivt ha iaf :D


kläppen♥ det lilla som syns där är jag haha :)

matilda

hoppas det var kul i romme :D puss



2009-02-06, 11:32:42 URL: http://mutt.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?