så jävla äckligaa..

2009-12-08, 20:54:02 / Kategori: vardag
hur personer man brydde sig om kan förändras till falska kalla fula äckliga männsikor utan sympati är något jag inte kan förstå!
jag är lack. och jag skrattar åt er.

jag sitter iallafall och pratar med mina två muskitörer jennifer och erika på tre-linje.
åååh jag är så jävla arg, men glad att jag har avverkat er, framför allt DIG från mitt liv.
hur som helst, har min dag inte vart så bra. väldigt stressig..
åkte in till stan direkt efter skolan för att hämta en blazeer från bikbok jag lagt undan där, och sen en snabbmiddag på mcdonalds där tydligen malin hedman jobbade blev lite små chockad att se henne där i rutig skjorta! sen blev det lite äventyr på perrongen med sofie, men vi ska inte gå in på några detaljer haha...
nu ska jag prata vidare med min trio innan desperate börjar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?