Night time.

2009-12-02, 22:50:14 / Kategori: vardag


Nu pustar jag ut och lägger mig ner i min stooooora säng..
Ja den är faktiskt 1.80 bred, nästan två meter, ensam är bara förnamnet på vad man känner när man ligger här helt själv!
Jag har inte gjort mycket alls ikväll, skrivit ett no arbete, kollat på paradise :)
och pratat med en jätte trevlig kille från min blivande skola- Iallafall ett av de gymnasium jag funderar på.
Thorén buisness school som är uppstartat mitt i city.
Ringde som sagt en kille hem till mig, för lämnade mitt nummer på gymnasiemässan och så babblade han en massa och smörde på om hur bra skolan var, vilken framtid som öppnar sig, och hur sjukt framgångsrik man kan bli. Hur som helst ska jag iallafall på öppet hus på lördag till den skolan.

Nu ska jag avsluta mina chaat på msn och sen sova lite.
Är ju trots allt en dag imorgon också, som faktiskt innehåller ett hemskt franska prov bland annat.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?