MOBIL LÖS..

2009-12-03, 14:05:56 / Kategori: vardag
... som vanligt en gång per halvår, jag tappar seriöst bort mina saker heela tiden.
Mobil, nycklar, busskort oftast. Dom tre viktigaste tingen i mitt liv, typ.
Nu är mobilen borta iallfall, men denna gång inte borttappad utan snodd av någon fattiga unge i villastan som har tagit den från toaletten där den låg i typ 5 minuter utan bevakning.
Jag blir så sjukt jävla sur att folk inte bara kan ha sina egna grejer och låta andras vara!
Pappa ska ringa och spärra den nu iallafall och göra en polisanmälan så jag kan ha mitt gamla nummer.
Irriterande bara att jag inte får tag på någon , jag som ska möta sofie hos hennes frisör som jag inte vet var den ligger och sen ska jag träffa min syster hennes nummer kan jag inte heller................... åååååh..
 nu ska jag försöka hitta lite nummer.
 

update..
en liten överreaktion, min ängel jennifer har hittat min lilla fula sony ericsson.
den ligger på lärarrummet.. and up to school we go again




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?