Ge mig ett varmt land.

2009-12-10, 23:15:31 / Kategori: Bilder

Jag skulle kunna dö för att komma till sol och bad just nu..
Jag klarar inte av det här vädret, man får brist på D-vitamin och soljus vafan.
Vissa människor mår psykiskt dåligt om man inte får soljus på sig, och jag är en av dom.. Helt klart.
Och lovar att det finns hur många som helst som håller med mig eller hur?
Man blir helt sänkt av att gå runt under det här mörka täcket som typ kväver en av den kalla luften, man känner sig helt förorenad. Det är inte ens någon snö!
Till och med om det vore lite snö skulle det bli ljusare..
Åh vad jag är trött på det här vädret !
Jag hoppas verkligen det blir av att vi åker till egypten om några veckor som vi håller på och planerar just nu..
 *håller tummarna.


jag & min halvsyster på tylösand 08, jag vill vara brun!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?