Egypten över nyår!!

2009-12-26, 19:24:50 / Kategori: vardag

Wioo... Jag har precis ätit mig full på världens efterrätt som min kusin lagat.
Inte bra med tanke på att jag ska visa mig i bikini om några dagar..
Yes you heard it. Mamma har bokat två biljetter till Hurgada på torsdag.
Underbart, har aldrig varit i afrika eller badat i röda havet för den delen :)
Men den stora nackdelen är att jag missar nyår :( med alla mina älsklingar som jag skulle ha en hel galen natt med..
Men istället får jag sol och bad. Så tror att jag överlever.
Klagar inte !
Är kvar i dalarna, men imorgon åker vi hem till stockholm. Skönt.. 
Väääldigt trött på 4 meter snö, 35 filmer per dag, feta släkten och massa julmat.
Hörs när jag är hemma igen, för mitt modem är slut på gigg nu... Datan dör.
puss och kram, saknar mina tjejer!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?