Lucia

2009-12-11, 15:51:58 / Kategori: vardag
Jag är så grymt trött.... och för att inte tala om min hals.. igen!
Den har krånglat fram och tillbaka i snart 3 veckor, bra en vecka, ont en vecka.
Lucia idag också. Halvvägs till jul, excited.
Dagen började med ett vääldiigt liiitet luciatåg i missionskyrkan, och ja.... alla som var där vet jag menar när jag säger- HAHA.
Efter det lilla skrattet begav sig alla nior till stan för att gå på moderna museét, fast vi var där en halvtimme innan vi drog och åt lunch.
Sen blev det lite mysiga julkänslor med brända mandlar innan vi åkte hemmåt..
Nu tror jag ärligt jag ska bädda ner mig imellan mina duntäcken och ta en lite power nap. Sen är det pappahelg som gäller så ska väl packa lite också. 
Juste: SCORE på mitt terminsbetyg i engelska! Woho.


Nitarna har jag satt på själv, dom jag köpte på punktshop. 10 kr/påse.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?