Dinner

2009-12-04, 17:00:07 / Kategori: vardag
Halo, sitter hemma med min babygirl.
vi har tagit en power nap och vaknade till för ett tag sen och ska nu ta tag i kvällen.
middag i vällingehus och förmodligen lite fönstershopping. sen ska vi träffa marcus bland annat, mysigt! man träffar ju nästan aldrig dom längre på helgerna och så.. men det ska det bli ändring på :)
nu verkar jenni redo att gå så jag ska nog göra desamma, mig redo asso :)
ha en trevlig kväll! puss.

Anonym

Alla fick en klubba utom Sara för hon ville bara ha sin tiaara.



Alla fick en klubba, tillochmed Sara som inte längre ville ha sin tiara.



Snälla sara kan du svara det är klara jag vill bara ha tillbaka min tiara



2009-12-04, 23:59:30

Sara Ida Johansson

Du är inte rolig läderlappen!!



2009-12-05, 17:43:33 URL: http://sarajohanssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?