det är lätt att vara smart med facit i handen

2009-12-03, 18:56:28 / Kategori: vardag
hey cuties.
tog lite lugnande och smälte händelsen tidigare idag..
sen kom sofie till mig och vi tog de luungt hos mig ett tag innan vi rullade upp mot vällingby och kollade runt lite. jag var ute efter en puder rosa halsduk men icke sa nicke, ingeting föll mig i smaken..
men gulliga sofie har tydligen en jätte mysig gråhalsduk som hon inte använder och som jag ska få hihi *happyface.
men fick iallafall med mig ett puder hem, egentligen använder jag inte det men kännde att jag behövde bli lite brunare om kinderna.

nu ska jag plugga lite matte (rubriken).....
-nejdå, ingen matte för min del. ligger något annat budskap med den lilla raden.
snarare att det är lätt att veta i efterhand, vad man man borde gjort, som man inte gjorde..


-tagen av maja i sommras. åh vad jag vill vara brun igen.


julia

du är så söt, älskling :)



2009-12-04, 17:51:10 URL: http://hejjulia.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?