Clumsy.

2009-12-16, 20:56:40 / Kategori: vardag
Vet ni vad jag precis höll på att göra? - Radera bloggen.
Haha jag råkade slinta in på några knappar men som tur var gick det bra!
Tänk om jag råkat radera den. Min lilla blogg som jag skrivit i 2 år i.. What' a shame.

Igår morse var jag hos doktorn tiidigt.
Och när jag kom hem så slocknade jag och vaknade inte försen mamma kom hem vid halv 6.
Sov 7 timmar bara sådär... hehe. Jo det var ju mer än omöjligt att somna sen på natten..
Tog en dusch, åt lite middag sen gick jag och mötte erika, vi gick hem till mig och hade en lite myskväll med jossan som kom senare också.
På något sätt tycks alltid vi tre hamna i min säng och så får jag aldrig dom därifrån? Hm...

Idag har jag iallafall varit i skolan. Film varje lektion, kan det bli bättre?
Åkte upp till vällingby med sofie efter och jag hittade en klänning till julafton som jag la undan tills imorn då jag ska hämta den.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?