4 days to go...

2009-12-20, 17:27:31 / Kategori: vardag
Det är ju ganska sjukt att det är jul om bara några dagar!
Men det ska bli såå mysigt att komma upp till dalarna igen.. Träffa hela släkten och alla vänner :)
Har så många där uppe som man träffar bara några gånger per år.

Jag har iallafall precis kommit hem ifrån en väldigt lååång promenad med mami.
Det behövdes verkligen med tanke på att jag legat inne hela dagen med saga.
Igårkväll hade vi middag här hemma och saga blev kvar här hela natten, och när vi vaknade imorse kunde vi konstantera att det spökar i mitt hus när allting som stod på min hylla som sitter över min säng ramlade rätt ner på oss. Riktigt härlig väckning dära.

Vad händer ikväll då people?!
Jag ska nu äta middag med familjen och se på iglorius basterds (pluspoäng för stavningen).
Men ikväll vill jag hitta på nå' kul :)
Dags att ringa tjejerna och kolla läget, missade tydligen en mysig kväll hos cribbe igår. Men det tar vi igen!


Mycket kärlek till en liten mänska!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?