3djeadvent

2009-12-13, 13:16:19 / Kategori: vardag
Idag är det tredje advent, en vecka och typ 3 dagar till jul. Mysigt..
Vill upp till dalarna nu på en gång, vill ha mkt snö och sitta framför en mysig varm brasa..
Snart så.

Jag och pappa ska strax in till stan och kolla på en jacka jag nu äntligen hittat på blocket, en svart fjällräven kodiac parka.
Håller tummarna för att den är i fint skick så jag kan köpa den.
Efter att vi besökt snobben på stureplan ska jag till IKEA med mamsen.

Igårkväll var jag på middag hos min låtsasmamma, gott käk och så fick jag äntligen träffa Erja. Min halvsyrras nyfödda lilla bebis!
Vid halv nio tiden rusade, ja bokstavligt kubbade jag till bussen på tre minuter. Och hann.
Hem till emelie där lite mysigt folk var och senare tog jag och jonas sällskap hem.
Tur att nåågon bor där min pappa bor.

Nu måste jag gå. Hörs senare,



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?