Light's will inspire you.

2009-12-06, 19:33:09 / Kategori: vardag

Idag är det andra advent, kom jag på nu..
Har inte gjort något som har med julen idag, som man brukar på advent.. eller jo har druckit julmust, alltid något!

Jag vaknade upp tidigt imorse hos saga, för morgonmänniska som hon är (ibland) satt hon med högsta volym på tvn.. -.-
Åkte hemmåt vid 12 tiden, då hon skulle på sin reggeton dans haha hon är grym på att skaka rumpa!
Åkte hem till pappa och har målat hela dagen känns det som, jävla rum har tagit tre veckor att fixa...
Det är roligt att måla den första timmen sen får man ont i armen och det blir bara irreterande.
Nu har jag iallafall precis ätit middag och sitter och leker med photoshop som jag försöker lära mig, och lyssnar på empire state of mind. Så am gonna' keeep doi'n what am doi'n.. åh vad jag är uttråkad -.-




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?