19december

2009-12-19, 15:02:29 / Kategori: Bilder

Tjena!
Jag har precis smällt i mig en brakfrukost medans jag klätt julgranen som nu ser ut som en gran tagen ur en disney film. Riktigt fin :)

Igår shoppade jag julklappar med lisa i stan hela dagen. Köpte en skjorta till pappsen, en kokbok till mamma, en bajen tandborste till min bror, och piller för dom som är anti julen till min syster.
Plus lite lite små julklappar till mig själv, blandannat en bh för 50 spänn på rea. Toppen.

Senare åkte jag till emelie där jag emelie och jennifer lagade en elegant middag bestående av köttbullar och snabbmakaroner innan vi åkte till jeff. våra andra planer blev inställda på grund av dåligt väder!.........
Där var vi hela kvällen och sen åkte vi till emelie och sov, även jakob trillade in också med då var jag långt in i john blunds land.
Det var min dag igår och känns som att det börjar bli dags att ta tag i denna dag så jag har något att berätta imorn också. Haha så talar en ärlig bloggare......


"Been there done that messed around, we having fun don't put us down,
    we'll never let you sweep us off our feet"- La roux




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?