tjejmiddag på g!

2009-08-28, 16:42:18 / Kategori: Bilder
Heelo, dagen har vart kort och skön. slutade kvart över 1 och möttes av en trevlig överraskning ,erika kom till villsatan och jag jennifer och hon drog upp en snabbis till välingby och laddade med lite godis till ikväll..
Sitter här med jennifer  nu och vi har precis vart ute och mött a och v.

Klockan sju blir det middag med tjejerna, för att fira min födelsedag, och såna här kvällar med mina fina flickor kan inte bli annat än lyckat!
Jag lär ta massor med bilder så det upptaderar jag med imorgon :)
Jennifer spenderar natten här så det bli mys. Hoppas alla får en lika roliga kväll som jag även fast det antagligen inte är möjligt, Puss och kram!


Förra året på min tjejmiddag, sanningens ögonblick och "skulle inte ni ha med er fläskfilé tjejer?"
Minnen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?