Sommaren med göran-en midsommarnatts komedi

2009-08-21, 21:34:50 / Kategori: vardag


Pappa ringde och frågade om jag var sugen på bio, och eftersom det inte blir mycket far och dotter tid nu för tiden så passade jag på. Vi såg som sagt sommaren med göran och den var hur kul som helst. Min typ av humor på pricken.
Nu är jag hos pappa, är hans helg och har inga andra planer på kvällen. Orkar inte gå ut så blir nog att sitta här..
Var i vällingby med mamma efter skolan också så några nya inköp blev det vilket gjorde min dag lite, btw så spelade dom in en film i Kfem när vi var där så babben larsson stod där och drev med en expedit medans dom filma och pinsamm som jag är börjar jag garva, så det säkert kom med på filmen!
Nu ska jag kolla fejjan lite, puss.


julia

haha, jag & sofie såg också babben igår i Kfem. men då filmade dom inte utan bara fånade sig.. :)



2009-08-21, 23:14:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?