Slut på det roliga.

2009-08-17, 16:46:31 / Kategori: vardag
Nu är konfirmations tiden över för gott, väldigt tråkigt, har haft mycket kul under dom här två veckorna med underbara människor..
Igår konfimerades jag och andra halvan av gruppen i kyrkan vid 11, efter var detfotografering sen var det mottagning.
Fick sjukt fina saker, 5 armband, 3 par örhängen, en silverklocka, 1700 spänn, en skinnjacka,  och bäst av allt en laptop!
Trodde jag aldrig att jag skulle få.
På kvällen var nästan alla konfimander och massa annat folk vid allmänna. Det var mysigt fastän det uppstod lite problem, vid 12 fick jag sällskap av sternås och alex hem.
Sen låg jag och lekte runt på min dator hela natten hihi.
Ikväll ska vi nog vara vid allmänna igen. Sista chansen innan sommarlovet är över!! Helt sjukt att skolan börjar på onsdag!
Tragiskt.
Aja nu ska jag ringa lisa. Puss.

Det mesta av vad jag fick igår. Min kära dator ligger därunder :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?