Konfirmation dygnet runt.

2009-08-15, 15:13:29 / Kategori: vardag
Känns som att det är det ända jag gör nuförtiden! Men är bara imorgon kvar sen är denna tiden slut. Känns sorligt att säga hejdå till alla underbara ledare, och konfirmander som jag spenderat ¨2 veckor med konstant nu.
Men hoppas inte alla kontakter bryts bara för att konfirmationstiden är över!
Idag konfimerades iallafall hälften av hela gruppen. Det blev verkligen lyckat! Våran redovisning gick toppen, och min röst överlevde sig igenom mässan.
Efter var jag med jennifer och emelie ett tag, men åkte hem nu för att hjälpa mamma med allt inför imorgon då det är min tur att konfimeras.
Klockan 10 imorn ska jag vara i kyrkan och 11 kommer alla till kyrkan. sen vid 1 är det mottagning hemma hos mamma.
Fullt ös, men nu ska jag gå ner och baka kladdkakor till imorn. Puss

Från lägret, vi klädde ut oss till olika killar som var på lägret och gjorde en dans! askul.

Och killarna valde en annan sida... Spicegirls!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?