JAG ÄR HEMMA. På riktigt, för evigt

2009-08-13, 17:58:49 / Kategori: vardag


Nu är sommaren över(nästan) och jag kunde inte önska ett bättre avslut på sommarlovet, dom här 12 dagarna på Gilwell har nog varit några av dom roligast i mitt liv. Minnena kommer aldrig kunna suddas ut.
200 bilder har tagits och ett helt gäng kommer upp senare när jag har ork.
Var framme vid hässelbystrand idag vid halv 4 och träffade mamii som jag inte sett på nästan 4 veckor.
Dennis samåkte med oss hem och när vi kom in väntade massa roliga saker från grekland, ett par solglasögon, en kräm o ett läppbalsam från elisabeth arden och sen två parfymer!
Tack mammsen.
Och inte nog med det, Jag har fått tillbaka på skatten på något sätt (visste inte ens att jag betalade skatt?? :S)
Så jag har fått 550 kronor extra :D glädjeskutt blev det när jag öppnade kuverten från nordea.

Ikväll ska jag umgås med min kära familj, med film och godis och sen kommer antagligen joss och jerkie förbi!
Oooooh vad jag har saknat dom!♥ Känns som en evighet sen vi alla tjejer var samlade...

Men det är inte bara frid o fröjd.. Jag har halft tappat min röst :( Är hesare än en tjackpundare och det känns som jag har en sten i min hals.
Och det bådar inte gott med tanke på att det är konfermation hela helgen och det innebär mycket sång, plus att på redovisningen i kyrkan ska vi ha ett drama och där har jag en roll..
Så jag håller tummarna för att min röst är med mig i helgen.


i dalarna. mkt bilder väntar!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?