I don't belive in love anymore.

2009-08-22, 13:09:41 / Kategori: vardag
Nu är jag uppe på benen än dag till, och jag mår bra idag faktiskt.
Mitt halsont som jag gått och dragit på i typ 3 veckor börjar sakta avta. Skönt.
Idag eller ikväll blir det först en mini kräftskiva i jakan,sen bussen till viksjö där jag spenderar natten hos jennifer och jocke.

En liten förklaring till rubriken ovanför. Är ifrån en låt jag älskar, men har en liten mening också.
Många av mina älskade närmaste vänner har under senaste tiden börjat hitta både tillbaka till sin gamla kärlek och till en ny.
Är obeskrivligt glad för deras skull, men får såklart en själv att sakna den där känslan av att vara kär
"Kärlek är aldrig fel, även om det gör lite ont ibland"

Dido-Here with me



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?