Hemma bra borta bäst

2009-08-01, 23:37:16 / Kategori: vardag

Har precis satt mig till ro efter en kväll fylld med packning, bullar och en snabb träff med tjejerna.
Veckan som jag spenderat i Mora blev bättre än förväntat, saga och jag träffade första kvällen några killar och dom och deras kompisar har vi vart med vädligt mycket. Lite tråkigt att åka hem efter att ha bundit lite band med dom, men och andra sidan åker jag ju upp ganska ofta så nu har jag lite homies där uppe också..
Har också lite nya inköp till garderoben som jag köpt på rean, 5 saker tror jag det blev, alltid något!

Imorgon åker jag ju som sagt till Sparreholm på konfermationsläger i typ 10 dagar.. Ska bli kul fast har ingen aning om vad vi gett oss in på, men det blir säkert skojj.
kvart i 11 ska vi mötas vid hässelbykyrka, emelies padre skjutsar oss så blir att gå upp ganska tidigt.
Men ska packa ner det sista och hoppats att jag inte glömt något, flytväst.... tanborste... gummistövlar... har säkert glömt 10saker! Aja ha det fortsatt bra här hemma medans jag blir fri från mina synder.. Eller något sånt :) Puss


tog 1000 bilder i dalarna men dumma jag glömde sladden, så ni får vänta och sen kommer det 2000 bilder ifrån både lägret och dalarna. Puss igen. 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?