Valborg närmar sig

2009-04-29, 20:23:31 / Kategori: vardag

Hej bloggen! Har precis kommit hem ifrån träningen och sitter och smådricker på min smoothie och tänker på imorn.
Ingen har säkert missat att det är valborg imorgon, höjdpunkten för fylla för många.
Men jag tycker att valborg är ganska överskattat, visst är det jätte mysigt att kolla på elden och umgås med vänner.
Men varför bli stupfull bara för att titeln valborg är nått alla ser som en dag man blir full på.

Nej så därför har jag och mina tjejer bestämt oss för att ta det lungt.
Vi ska göra som förra året, ha en mysig grillmiddag innan vi vandrar och kollar på elden och träffar fulla människor!
Dock blir det inte exakt samma flickor som förra året, några fattas.. Knäppt vad mycket som kan hända på ett år!
I alla fall blir det jag, jennifer, emelie, jossan, fanny, helena och sofie som ska grilla hos emelie.
Kommer bli jätte mysigt tror jag!

Idag har jag varit i skolan från 9.10-14.45
Gick hem och hämtade träningsaker innnan jag och jennifer åkte upp till vällingby och kollade runt lite i väntan på att klockan skulle bli halv 6.
Jag köpte en tröja på hm och hudlotion och hudtvål som jag råkade säga haha jennifer tyckte det lät helknäppt med så heter det väl ?
Jaja iallafall kom josefin också och vi tränade core och spinn. Dom åkte hem direkt efter men jag duschade och fixade mig i hallen, värsta som finns att sätta sig svettig på en buss.
När jag kom ut ifrån hallen stod viktor och nicklas där så hann säga hej till dom innan min brorsa hämtade mig..

Men nu måste jag nog plugga lite, ska göra lite engelska och skriva om klamydia, woho.... -.-
Ha en trevlig valborg och önskar personalen på maria pol lycka till imorgon natt. höhö.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?