Söndag

2009-04-12, 18:15:01 / Kategori: vardag
Hej! Jag kom precis hem ifrån jennifer. Åkte hem till emelie imorse så fort jag var klar och träffade henne och jennifer.
Gud vad jag har saknat dom! Vi tog en liten prommis och pratade bara massor. Emelie skulle på någon middag så jag och jennifer gick hem till henne och solade i bikini faktistk haha. Vi pressar oss själva satt sommaren ska komma.
Men blev inte en lång solning för det var för kallt. Ska väl äta om ett tag och sen ska jag möta jennifer jocke och nicklas, det pratades om att hyra film. Sover hos jennifer sen också.
Iaf är det skönt att vara hemma, och imorgon är vi lediga. Och på tisdag börjar min prao, ska jobba på mq i två veckor.
Hur skönt som helst !♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?