Söndag

2009-04-19, 13:41:23 / Kategori: vardag

Jag har varit hos min pappa som jennifer klargörde. Bra att man har henne så att hon kan hålla igång när jag inte kan.
Mitt internet hos pappa e fortfarande paj, är bara msn som funkar.

Iaf ska jag strax till vällingby med min mamma och syster, sitter hos mamma nu.
Kom hit imorse efter att ha sovit hos amanda inatt. Igår var jag hos henne med max och fredde.
Vi hyrde två skräckfilmer men våga bara se en, såg mirrors och den var sjukt jävla äcklig. Saw 5 hyrde vi också men den ska vi se senare idag..
Jag är sjukt jävla trött somnade inte försen typ halv 4, max och dom drog runt 2 och  jag amanda blev så jävla hungriga så vi satte oss och käkade haha.

I lördags gjorde jag nada på dagen, efter jag käkat middag så plockade jag och min bror upp jennifer sen skjutsade han oss till almänna där vi träffade adam, dogge, viktor, jossan, erika o jessica.
Satt där till typ 10 men blev så kallt så jag och jennifer drog och mötte amanda maxi och fredde.
Sen var vi hos amanda resten av kvällen. Skulle sovit där då också för jag missade bussen, men var hemma vid kvart i ett ist.
Nu måste jag avsluta för ska åka strax. Puss och kram, jag sover hos min pappa inatt igen så hörs imorn när jag kommer till mamma!♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?