Gästbloggande

2009-04-18, 17:19:27 / Kategori: vardag

Hola! Jennifer här igen, jag har riktigt tråkigt, och har faktiskt fått tillstånd av sarius att få gärstblogga här ibland, så nu blir det några ord från mig :)
Imorse när jag vaknade kände jag mig riktigt seg, och jag som alltid är en morgon människa och pigg när jag vaknar så var det riktigt konstigt att jag verkligen inte ville gå upp. Men när jag väl var uppe så gick jag och la mig i soffan igen, så jag bestämde mig för att tillbringa min lördag där.
Igår var jag med sara och några roliga prickar, det var en helt okej fredag kväll faktiskt :)
På tal om ingeting så har jag köpt en bikini från hm. Jag har letat överallt efter den i affärerna, både i stan,jakobsberg och i vällingby, men den finns verkligen inte. Så jag bestämde mig för att gå in på internet (där jag hittade den från början) och beställa den, lätt som en plätt var det och nu är den påväg hem till mig!
Ja, jag är sämsta bloggaren men när sara inte skriver så får ni stå ut med mig :)

Som ni vet så praoar ju lilla sarifiluren på MQ i vällingby, och om man jämför hennes praoplats mot min så har hon det ganska lyxigt. Jag befinner min nemligen i 2 veckor på ett dagis vid ormängsgatan (stationen efter hässelbystrand).
Barnen är sjukt söta och härliga, men efter några dagars jobb där så känns det som att man ska ramla ihop när som helst och bara somna in resten av livet. Okej, kanske lite överdrivet, men egentligen, inte så konstigt att jag är såhär seg nu, brukar jag aldrig vara på helger. Menmen, bara en vecka till med dom små söta liven, jobbar på en avdelning bland bara 1 åringar.

Så, nu har jag fått spendera lite av tiden iallafall. Sara skriver nog ett inlägg senare ikväll får man hoppas :)

PUSS

Den här och en likadan underdel kommer hem till mig snart :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?