one day to go

2009-04-04, 11:04:54 / Kategori: vardag
Godmorgon :)
Idag är jag på bra humör, för jag är frisk ! Iaf någorlunda..
Var uppe tidigt idag så har hunnit plocka fram grejer som ska med till kläppen. Så hela min säng är bombarderad med kläder och grejor. Har bara ettt litet problem, jag kan inte hitta en väska och packa i..
Så mamma är nu påväg att åka och köpa en ny väska åt mig.

Jag sitter och väntar på att emelie ska bli klar.. Ringde och väckte henne för en timme sen, men honv verkar inte vara i liv.
Vi ska upp till vällingby, jag ska köpa ett par nya mysbyxor, nya tights och lite annat.
Senare idag måste jag upp till pappa igen och hämta lite saker där, sen packa klart, och ikväll ska jag kanske träffa marcus.
Vi hörs senare för nu måste jag ringa och få lite fart i emelie!
Pusss 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?